Pusslar

Publicerat: 2011-07-31 i Löpning, Träning och hälsa, Vardagsbetraktelser

Försöker pussla ihop de två kommande veckornas träningsprogram. Distansträning för halvmaran om 7 veckor. Fartträning inför Midnattsloppet om 2 veckor. Vila inför Midnattsloppet.  Födelsedagskalas x 2. Emelies simskola varje dag under dessa två veckor och så ska jag jobba också. Det kräver lite planering och disciplin men det är helt klart görbart. Nyckeln är planering. Om jag inte tittat i kalendern vad som är inplanerat och tittat på träningsschemat så skulle jag inte få ihop träningspassen för jag har fått stuva runt ganska rejält.

Sätt målen. Planera hur du ska nå dem. Gör. Easypeasy. Allt är möjligt!

kommentarer
  1. Ister skriver:

    Jag hade en plan. En plan på att eventuellt delta i Karlstad 6-timmars i september. Men så kommer det semester i vägen i augusti. Det går inte att träna i 40-gradig värme.

    Fast … jag kanske kan köpa tvåveckors gymkort …

    Ingenting är omöjligt.

    • Elisabeth Hallström skriver:

      Vem vet, meteorologerna kanske har fel. Kanske kan du springa tidiga mornar eller sena kvällar. Eller gymkort som du skriver.
      Men om du fortfarande vill springa får du ju inte ge upp, inte innan du måste! 6-timmars, det är riktigt häftigt. Själv känner jag mig inte mogen för en sån tuff utmaning än men det lockar.
      Klart du ska satsa på att springa!

Lämna en kommentar